Cotopaxi

23 december 2014 - Chugchilán, Ecuador

Na een lekker ontbijt, panecake’s werden we om 9:00 uur opgehaald door Lex die nu al 23 jaar in Ecuador woont, we zijn via een schitterende route naar de cotopaxi gereden. De paarden werden gezadeld en we gingen vol goede moed op pad, echter naar een paar honderd meter was er een lichtflits en donderslag waarna Annelies op de grond belanden. Waarna Annelies besloot om niet verder te gaan rijden, Kees en Lex hebben een mooie tocht gemaakt van ruim 2 uur waarbij je niemand tegenkomt alleen wilde paarden en koeien wat een rust en mooie vergezichten, de cotopaxi kwam ook nog even uit de wolken. Hierna op weg naar ons hotel “Secret Garden” van god en alleman verlaten, we hebben een kamer met een bed op de 2e verdieping met uitzicht op de cotopaxi
Gemoedelijk hotel, net met ze alle gegeten. Daarna in de kamer ff lekker de openhaard opgestookt.
De volgende ochtend na het ontbijt een mooie wandeltocht gemaakt naar de waterval, hij was deels door het water onderweg nog een wolf gespot, bij het hotel eindelijk de kolibrie op de foto gekregen.
Om 11 uur werden we opgehaald om naar Chugchilan ( 300 inwoners) af te reizen. Een wonderschone rit door de bergen en ravijnen, de laatste 27 km erg hobbelig.

1. Rita:
    23 december 2014
    Leuk Anne op een paard. ziet er mooi uit allemaal. Fijne feestdagen en nog veel plezier!! Gr Rita
  2. Michael:
    23 december 2014
    Fijne feestdagen! Geniet ervan daar. Tot in het nieuwe jaar weer, dan wil ik alle verhalen nog een keer horen, maar wat ik lees is wel erg gaaf!

Groetjes,
    Michael