Chigchulan

24 december 2014 - Chugchilán, Ecuador

Dinsdag 23 december Chichulan een dorpje met 300 inwoners wij kwamen van de verkeerde kant een hobbelweg van 27 km lang de Waalse pijl is er niks bij. We zitten in Hostel Mama Hilda met weer een gevarieerd gezelschap het is hier weer gezamenlijk eten erg gezellig we hebben een wandeltocht naar de melkfabriek gemaakt ( helaas dicht bij aankomst), het was een tocht van 16,5 km met hoogte verschillen van 3100 tot 3600 meter weer een schitterende tocht door de bergen met mooie vergezichten onder weg in een dorpje wat gedronken en gegeten in een plastic hutje erg bijzonder na 6 uur wandelen waren we blij dat ons hostel in zicht kwam, na en lekkere douche even in het dorp een biertje gedronken was feest op het plein ivm kerst. volgende ochtend werden we om 9:30 uur opgehaald voor de rit naar Banos, onderweg even gestopt bij Quiotola een kratermeer bekeken het was daar erg winderig, na een rit van 174 km kwamen we bij hotel La Posade del Arte waar we de kerst doorbrengen. iedereen  FELIZ NAVADAD

1. Ruud en Greet:
    26 december 2014
    FELIZ NAVADAD ook voor jullie vakantie gangers
  2. Marja en Jan Raap:
    29 december 2014
    Hallo genieters, wij denken dat jullie een onvergetelijke Kerst gehad hebben en ik word wel een beetje jaloers op zulke mooie belevenissen!! Nog een prachtig uiteinde en een avontuurlijk begin in 2015!! liefs Jan en Marja.