Otavalo

21 december 2014 - Otavalo, Ecuador

Zaterdag 20 dec. Vanochtend om 5:45 uur op (lijkt wel ochtenddienst) om naar de veemarkt te gaan er was al een levendige handel in koeien, varkens, geiten, schapen, kippen, ganzen, kalkoenen, hondjes, katjes en cavia’s, kortom alles war eetbaar is. De handel was leuk om te zien een vaars ging voor $ 450,- van de hand. Hierna weer terug na het hotel voor het ontbijt. Toen we later terug op de markt kwamen waren de meeste dieren al afgevoerd. Echter de gewone markt draaide volop, de markt was erg kleurrijk en erg groot, natuurlijk ook een hoed gekocht. Daarna met de bus naar de waterval van peguche  gegaan koste 50 dollarcent. Hier lekker gewandeld en genoten van het uitzicht, toen te voet terug naar Otavala waar we wat gedronken en gegeten hebben, ze waren de markt aan het opruimen, je kunt je niet voorstellen hoe een gesleep dit is, nu zitten we lekker bij de open haard op de kamer. Het was weer een bijzondere dag

1. Marja en Jan Raap:
    21 december 2014
    wat geweldig om al jullie reisverhalen te lezen, jullie genieten met volle teugen en verleggen heel veel grenzen!!
    En de foto's spreken boekdelen, prachtig hoor! we zijn benieuwd naar de andere avonturen!!