We hebben er zin in

7 december 2014

Hallo, wij zijn Kees en Annelies, we gaan een mooie reis maken door Ecuador en tot slot de Galapagos eilanden

We zullen met het vliegtuig aankomen in Quito, daarna gaan we voor 4 dagen naar Cuyabeno de jungle in.
Dan een paar dagen Quito, waarna we doorgaan naar Salinas en daarna op naar Otavalo waar we uiteraard de beroemde markt bezoeken
Vandaar naar Cotopaxi  waar we gaan paardrijden, Annelies verheugd zich er al op, hierna naar Chugchilan waar we de vulkaanmeer Quilotoa  bezoeken, dan naar Banos waar ze warmwater baden hebben.
Riobamba gaan we op hoogte wandelen, hierna naar Cuenca  waar we onderweg de beroemde Treinrit Nariz del Diablo ’s doen
dan naar Vilcabamba waar we gaan genieten van het uitzicht en even ontspannen, hierna op naar de Galapagos eilanden waar we 6 dagen verblijven en heel bijzondere dingen zullen zien

We zullen ervan genieten en jullie kunnen via onze blog meegenieten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton:
    8 december 2014
    Hoi Kees en Annelies.heel veel plezier tijdens deze mooie reis!
    Groetjes Astrid en Ton
  2. Karin:
    11 december 2014
    Hoi,
    als ik jullie programma lees, herinner ik me aan 2000: Behalve de Galapagos ken ik alle plaatsen :) Geniet ervan en ik wacht op jullie verhalen
  3. Ruud en Greet:
    13 december 2014
    Veel plezier we wachten op jullie reis verslag.
  4. Ron en Jacqueline:
    15 december 2014
    Go Poelies, geniet ervan ;-)