Riobamba

27 december 2014 - Riobamba, Ecuador

We gaan dit keer de bus proberen om van Banos naar Riobamba te komen, Lopen vanaf het hotel naar het busstation, daar een kaartje gekocht, kost $ 2,00 pp en dat voor een reis van 1:45 uur het was erg rustig in de bus, daarna van het busstation met een taxi na het hotel haciënda abraspungo, waar je dan ook $ 2,00 voor betaal. We hebben weer een schitterende kamer, hierna de stad in geweest, is geen mooie stad staan nog wel een paar koloniale huizen. De volgende ochtend werden we opgehaald door Luis voor een wandeling bij de Chimborazo waar we op zoek gaan naar de vicunas en naar het polylepis bos op 4300 meter het was een schitterende tocht van 7 km heen en 7 km terug we gingen van 3900 meter naar 4300 meter dat was een hele klim bekijk de foto’s maar zo mooi. Nu ff lekker douchen en eten . We hebben weer erg genoten deze dagen.

1. P.Q.:
    28 december 2014
    Je moet er maar zin in hebben zo'n klim. Ik doe het julli niet na. Ik doe het wel op de sportschool.. Zo te zien was het wel koud op die berg. Net Nederland sneeuw en kou. Hier wel koud, maar gelukkig geen sneeuw. Wel in het zuiden. Geniet er maar van en een fijn uiteinde en een goed begin.