Oparara

28 oktober 2017 - Kohaihai River, Nieuw-Zeeland

Zaterdag. Eerst nog even over strand gelopen bij de camping in Karamea en toen de rit naar Oparara 16 km over een gravelweg naar de Oparara Arch een mooie wandeling waarbij we uitkwamen bij een gigantische grot waar het water doorheen stroomt, een bijzonder gezicht, hierna door naar Kohaihai waar we een wandeling hebben gemaakt naar Scotts Beach, nu staan we aan het strand bij Kohaihai waar we de nacht zullen doorbrengen. Krijg alleen een zacht huidje van de babyolie dit is tegen de zandvliegen, daar zijn er hier genoeg van. Nico is aan het hout zoeken voor het kampvuur dus wordt het gezellig vanavond.verder dan hier kunnen we niet de weg houdt hier op, dus morgen maar richting Westport.

1. P.Q. van Daalen:
    29 oktober 2017
    Ziet er weer geweldig en gezellig uit. Kees hoeft niet meer naar de sportschool. Hij heeft inmiddels genoeg gewandeld. Hier gaat alles gewoon zijn oude gangetje.
    Afgelopen donderdag was Nick hier op zijn fiets om weer eens ouderwets een bakkie te doen. Geniet van het kampvuur en houd die zandvliegen uit je buurt.