Jet Boat

27 oktober 2017 - Karamea, Nieuw-Zeeland

Vrijdag, We werden vanochtend fris wakker was 2 graden vannacht lekker ontbijten aan de rivier, hierna op naar de swing bridge 14 km verderop dit is een lange hangbrug gemaakt door de goudzoekers, in dit gebied is veel goud gevonden. Na over de bridge gelopen en een wandeling gemaakt was het tijd voor de Jet Boat, bestuurd door Mark gingen we met een gangetje van 75 km over de rivier, rakelings langs de rotsen en af en toe spinnen, de boot had maar 4 cm water nodig, het was spectaculair. Toen weer naar de bridge maar we durfde er niet meer overheen, toen maar als superman en supervrouw aan de zipline terug, weer een ervaring rijker. Nu op de camping in Karamea. Weinig toeristen hier, morgen lekker wandelen.

1. P.Q. van Daalen:
    27 oktober 2017
    Spectaculaire foto's. Schitterend. Geniet er maar van. Succes met wandelen morgen.
  2. Marion:
    27 oktober 2017
    Wat prachtig allemaal en wat genieten jullie heerlijk he! Heel veel liefs uit Castricum
  3. Marja en Jan Raap:
    27 oktober 2017
    superspannend lijkt me die boottrip, grensverleggend hoor.Kees jij wilde zeker wel even sturen........?
  4. T. ent:
    28 oktober 2017
    geweldig allemaal
  5. Ruud en Greet:
    29 oktober 2017
    Prachtige foto's... geweldig!
  6. Jans Margriet:
    2 november 2017
    Wat een gave dag, genieten!!!!!!!!!!!!