The Catlins

9 november 2017 - Balclutha, Nieuw-Zeeland

Woensdag, bij Fortrose wilden wel door naar Slopen point maar helaas de weg was afgesloten dus werd de eerste stop Curiosa Bay een plaats waar pinguïns zitten, we hebben er een gespot, het is nu broedtijd dus ze zitten op het nest, alleen de mannetjes gaat eten zoeken, ook zeeleeuwen gespot de wind was hevig wat een mooie ruige zee gaf. Toen naar de Mc Lean Falls een mooie waterval 22 meter hoog met veel kleur, we waren te laat voor Cathedral Caves ivm. het tij dus maar op de camping bij Mc Lean. Donderdag eerst naar Lake Wilkie en om 11.15 konden we naar de Cathedral Caves een mooie grot waar je bij laag tij door kan lopen we waren vroeg toen we bij de uitgang waren kwam de zee weer binnen dus gauw terug voor droge voeten 1 was er te laat. Langs Purakaunui Falls en toen op naar Jackson Blowhole een diep gat waar de zee via een tunnel binnenkomt een mooi gezicht we waren op het goede moment, Door naar Nugget Point helaas geen pinguïns wel zeehonden gespot. Nu op de camping in Balclutha Biertijd! !!!!!

1. Dick poel:
    9 november 2017
    ziet er mooi uit Jari is onderweg hij is er bijna