Camper opgehaald

11 oktober 2017 - Paparoa, Nieuw-Zeeland

Dinsdag zijn we met Piet naar de Nikau cave geweest wat op een uur rijden lag, onderweg gestopt bij Sunset beach waar ze aan het surfen waren, ook nog even gewandeld over het zwarte strand. Hierna door na de cave dit was een heel bijzondere ervaring. Met oude kleren aan gingen we de grot in we liepen de meeste tijd in het water ook moesten we 20 meter door het water tijgeren het was de moeite waard want we kwamen in mooie grotten met stalagmieten en stalactieten en natuurlijk de glimwormen dit was een schitterend gezicht. Na anderhalf uur kwamen we weer boven en smaakte het biertje extra lekker en toen via een mooie slingerende route weer na huis
Woensdag was het zover na 2 mooie dagen bij Piet en Riet zijn we de camper op gaan halen na ff zoeken kwamen op de goede plek na een uurtje uitleg en invullen van de papieren konden we op pad, het is ff wennen met links rijden maar hij rijdt lekker, boodschappen gedaan en via de west route de stad uit richting het noorden via Hellensville zijn we aangekomen in Paparoa waar we onze eerste nacht in de camper gaan beleven .

1. Karin Beentjes:
    11 oktober 2017
    Mooi campertje en mooi weer Lekker genieten
  2. Tineke:
    11 oktober 2017
    Heel veel plezier geniet ervan
  3. T. ent:
    11 oktober 2017
    mooie camper en verder een goede trip.
    jullie zijn nu in paparoa, weet niet hoe jullie rijden naar cape reinga.
    maar in het Waipouaforest staat een gigantische Kauriboom omtrek van 13 meter
    en ihet Nelsons Kauku Kari museum. is ook de moeite waard.
    99 miles beach kun je leuk Pipi Digging, dat is mosselen uit het zand graven,
    zijn heerlijk om te eten.
    Veel plezier. Blijf jullie volgen