Great Oceaan Way

23 oktober 2019 - Warrnambool, Australië

Dinsdag om 7 uur werden we door Darren opgepikt met de bus, hij zal ons de komende 4 dagen rondrijden via de M1 gingen we Melbourne uit naar de geest ocean wat een heel mooie route langs de kust, we zijn een bos ingegaan om Koala's te spotten we hebben er ongeveer 15 gezien in de bomen er zit weinig beweging in deze beesten.  Langs de kust de 12 apostelen bezocht, rotsen die in de zee staan zie de foto's,  om 19:00uur kwamen we aan in Warrnabool bij het Westernhotel, met ze alle gegeten in een veteranen soos, was erg goed

Woensdag, om 7 uur met een groepje ontbeten in een café waarna we om 8 uur onze reis vervolgen, zijn in een vulkaan geweest met schitterende natuur hier weer koala's gespot en emoe's. Verder gereden en een berg beklomen hier een prachtig uitzicht.  Nu in Hall Caps een klein dorpje waar we overnachten, hier de Kangaroo gespot en ook een prachtige sterrenhemel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton:
    23 oktober 2019
    Leuke reisgenoten ? Veel plezier down under !!
  2. P.Q. van Daalen:
    24 oktober 2019
    Schitterende foto's. We hopen dat jullie je alles nog kunnen herinneren als je terug bent.
  3. Marjan:
    26 oktober 2019