Melbourne

21 oktober 2019 - Melbourne, Australië

We zitten in het Oaks hotel een mooie kamer, een broodje bij de subway gedaan, kwamen hier weer een demonstratie tegen dit keer over Irak hierna de libary bezocht was mooi en erg druk zaten veel studenten op zaterdag toch te studeren. Avonds de rugby wedstrijd Engeland Australië bekeken Engeland won en gaat door naar de halve finale. We zaten in The Mitre Taverne hier hebben we ook gegeten. Zondag rondleiding door de stad na twee uur afgehaakt en naar een oude gevangenis gegaan Gaol hier werden we gearresteerd en opgesloten zoals het toen ging een leuke belevenis hierna na het Old Treasury building geweest een museum over de goldrush.

Eureka tower bezocht snelle lift zaten zo op verdieping 88 hier in the Effe geweest een ruimte die naar buiten wordt geschoven waar na de glazen vloer en wand doorzichtig wordt was leuk om te doen

Maandag,  zouden het parlementsgebouw bezoeken maar we kwamen er niet in dus hebben we het cricketstadion bezocht een populaire sport hier,  mooie rondleiding en ons ook ff de spelregels uitgelegd je kan het op 5 manieren spelen. Hierna de botanische tuin bezocht en het oorlogsmonument indrukwekkend, ook Rosa en Ronny  ontmoet die zitten hier nu 4 weken was erg gezellig wat gedronken en gegeten met ze.

1. Pamela:
    22 oktober 2019
    Klinkt super allemaal! Veel plezier ...
  2. P.Q. van Daalen:
    22 oktober 2019
    Jullie beleven wel weer een hoop. Dat ze jullie nog laten gaan uit de gevangenis. Hier kan je ook rugby spelen hoor. Geniet er verder van.