Katherine Darwin

7 november 2019 - Katherine, Australië

Woensdag 7:00 uur Ontbijtje 8:00 uur vertrek naar Nitmiluk park voor een boat trip, mooie boottrip door cayon moesten 2x overstappen voor laag water mooie uitzichten en hoge rotsen, geen dieren gespot behalve de aalscholver nu weer terug in de bus richting Darwin, weer langs pinecreek en ook adalaine river bekend van crocodil Dundee wij zijn in bar 303 geweest  waar de buffel Charlie opgezet staat, zijn nu in Darwin we hebben hier 1350km gereden nu ff zwemmen in het openlucht op de 6 de verdieping

Donderdag eerst naar de barber geweest voor 25 dollar weer helemaal het heertje de kapster was op cursus geweest bij de Barber in Rotterdam  Botanische tuin bezocht was het veel te heet voor nu aan het zwembad van Darwin , doorgevlogen naar Cairns waar we om 22:00 uur aankwamen zitten in het Pacific Hotel.

1. P.Q. van Daalen:
    7 november 2019
    Het blijft een mooie reis met veel mooie foto's. Je kon in vergelijking met andere dag eindelijk weer eens uitslapen.
  2. Marjan:
    8 november 2019
    Prachtige reis, wat zien jullie veel. En prachtige foto’s. Nog veel plezier , groetjes Marjan
  3. Marja en Jan Raap:
    11 november 2019
    Goh wat zien jullie toch prachtige plekken met schitterende natuur : de foto's spreken boekdelen hoor!
    Ik zie dat er gelukkig ook bars zijn met lekker bier en zo............