Banos

25 december 2014 - Banos, Ecuador

Banos hier vieren we kerstavond en 1e kerstdag, Banos ligt in een dal en is erg op toeristen ingesteld want de ecuadoranen gebruiken het ook als vakantieplaats
kerstavond eerst wat drinken in een café, Annelies heeft daar de salsa gedanst, geleerd door 2 Colombiaanse meiden. Daarna eten in het hotel, we zouden Banos nog even ingaan maar het regende hard dus maar in het hotel gebleven. Kerstochten zaten we om 7:00 in de warmwaterbaden van Banos, we waren niet de enige met dit idee wat het was al vrij druk. Om 8 uur naar het hotel om te ontbijten. Daarna f mountainbikes opgehaald en de watervallentocht gefietst dit is een route langs verschillende watervallen, bij de waterval aangekomen moest je nog een stuk lopen om eronder te kunnen staan. Kees heeft nog zwevend aan een kabel de kloof overgestoken was een hele belevenis. Al met al hebben we 18 km gefietst, terug gingen we met de truck. In het dorp nog maar even een cafeetje aangedaan was weer erg gezellig zaten allemaal buitenlanders. Hierna gegeten in een steakhouse. Nog een biertje in het hotel en toen was het alweer tijd om te gaan slapen. Het waren weer een paar mooie dagen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marja en Jan Raap:
    31 december 2014
    Zo te lezen heb je tijdens de voorbereiding van de reis goed uitgezocht of er wel voldoende cafeetjes op de route lagen.
    Veel plezier, geniet er van