Alice springs Darwin

5 november 2019 - Alice Springs, Australië

Zaterdag,  lekker uitgeslapen 7:00 uur Ontbijtje gedaan en daarna Alice springs verkend,  ik de uitzichtsheuvel geweest wat tevens een gedenkplaats is voor de soldaten, goed uitzicht over de stad het is bewolkt en winderig wat goed te zien is in de woestijn veel zandstormen gelukkig maar 32 graden vandaag, vanmiddag naar de Flying doctors  geweest, vanavond in de pub de wc finale rugby bekeken springbok tegen engeland, de springbok hebben gewonnen.

Zondag.  Vandaag vliegen we naar Darwin worden om 10:45uur opgepikt van het hotel, dus de rugzak maar weer inpakken met een fokker 100 naar Darwin gevlogen kleine 2 uur overgedaan. Weinig te beleven hier , naar de haven gelopen en lekker gegeten

Maandag om 7:00uur opgepikt door George onze driver voor de komende dagen we hebben 2 overnachtingen inzet Kakadu park gereden paar honderd km gereden en een paar wandelingen gedaan weer mooie uitzichten en tekeningen en genieten van het zwembad daarna bbq met ze alle

Dinsdag 5:45 uur vertrek voor een cruise. De boot vertrok om 6:45 uur we vaarde over de Yellow river  veel bijzondere vogels gezien  en natuurlijk krokodillen was een mooie trip  hierna lekker ontbeten nu weer in de bus,  het heeft vannacht geregend dus gaan we een ander programma doen want die weg is niet begaanbaar. We gaan het zien. Naar pine creek gereden een oud goudmijn stadje hierna door naar de Edith Waterfall daar een stukje gewandeld valt niet mee met de hoge luchtvochtigheid. Nu in Katherina zijn naar een hot spring geweest nu op de camping in een huisje morgen pas om 8:00 uur vertrek dus hebben alle tijd.

1. Pamela:
    5 november 2019
    Ik herken het zwembad in Darwin! Leuk om te lezen allemaal! Veel plezier nog, geniet ...
  2. Ellen en Wim:
    5 november 2019
    Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken!!! Zóveel indrukken doen jullie op! Geniet ervan! Xxxxx
  3. Joke ent:
    5 november 2019
    Ziet er allemaal weer heel mooi uit.
    geniet er nog effe van