Op naar Santa Cruz

4 januari 2015 - Santa Cruz, Ecuador

Zondag eerst even lekker gewandeld, het ontstaan en de geschiedenis van de Galapagos bekeken, toen nog ff relaxt op het strand en gezwommen, Annelies moest uitwijken voor een schildpad, heerlijke temperaturen hier. De rugzakken opgehaald en naar de haven voor de boot naar Santa Cruz, deze zou om 3 uur vertrekken, het waren wel 3 boten die vertrokken, we werden echter niet toegelaten, het was overboekt, toen de toezegging gekregen dat we met de boot van 4:15 uur mee konden, uiteindelijk zaten we om 4:30 uur op de boot naar Santa Cruz, vol goede moed met 3 motoren van 200 PK erachter gingen we als een speer, echter halverwege viel 1 motor uit die niet meer aan de praat was te krijgen, dus met een slakkengangetje gingen we verder, bij Sante Fe in rustiger vaarwater, werden de motoren losgekoppeld van elkaar zodat we geen last meer hadden van de defecte motor, we konden nu op aardige snelheid verder. Om 7:30 uur stonden we dan eindelijk op de kade van Santa Cruz, voor hetzelfde geld een extra lange boottocht. We zitten nu in hotel Maino ziet er goed uit, de stad ziet er ook gezellig uit, we hebben net lekker gegeten op straat, Annelies had gegrilde kreeft en kees had verschillende soorten gegrild vlees.
Toch weer een dag vol met belevenissen

1. Ton:
    5 januari 2015
    Wat een avontuur! Zijn jullie Charles Darwin nog tegengekomen?
    Ennuh....alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Anne! groeten uit grieperig Castricum...
  2. Ellen en Wim:
    5 januari 2015
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Yvonne en zus Karin, en An, jij morgen een fijne 53ste verjaardag toegewenst.
  3. Ger en Anita:
    6 januari 2015
    Annelies, van harte gefeliciteerd, nog even genieten van de laatste dagen groetjes
  4. Wim en Ingrid:
    6 januari 2015
    Annelies, gefeliciteerd! Er is geen mooiere omgeving denkbaar om je verjaardag te vieren, samen met Kees!
    Leuke verhalen en prachtige foto's.
  5. Siem en Tineke:
    6 januari 2015
    gefeliciteerd met je verjaardag Annelies! gezellige dag met Kees! en tot ziens
  6. T. ent:
    6 januari 2015
    hieperdepiep hoera een hele fijne dag en nog effe lekker genieten
  7. P.Q.:
    7 januari 2015
    Alsnog van harte proficiat en geniet van de laatste dagen.
  8. Marja en Jan Raap:
    7 januari 2015
    Hallo vakantiegangers,
    Ha Annelies nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor!! Wel apart hoor om daar je verjaardag te vieren!! Jullie beleven zo heel wat avonturen! Nog heel veel plezier hoor!