Rotorua

19 oktober 2017 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Rotorua woensdag de dag dat we Nico en Lenie weer ontmoeten om de komende tijd op te trekken, daarvoor hebben we nog een treintje gereden over een spoor dat werd gebruikt voor de houtwinning, was een leuke rit van een uur met een computer gestuurd treintje waar 4 personen in konden, we zaten romantisch met zijn tweeën. Toen we terug waren, zaten Nico en Lenie ook op de camping. Gezellig een biertje gedronken en daarna nog geiser en warm water bronnen bekeken.
Donderdag, bezoek aan het Whakarewarewa The Living Maori Village we konden zien hoe de Maori's leven ook warmwaterbronnen en een spuitende geiser, ook weer een optreden van de Maori's was erg leuk, hierna na de Buried Village een dorpje dat op 10 juni 1886 bedolven onder de lava waar 120 mensen bij omkwamen, nu hebben ze weer delen opgegraven.
Toen op naar de blue en green lakes wat een mooi gezicht was, lake Tarawake heeft Kees weer gezwommen was erg verfrissend. Hierna richting Taupo via de 5 en een stuk binnendoor was een mooie route.Toen de Huka Falls bezocht een geraas aan Water wat er erg blauw schuiimend uitzag door het opnemen van lucht. Nu op de camping in Taupo.

1. T. ent:
    19 oktober 2017
    met de yetboat erover gaan heel gaaf
  2. Cor/a:
    19 oktober 2017
    Hoi Kees en Annelies, leuk jullie verhalen te lezen. Wat is het een mooi land he??? Wat een lucht hangt er bij de geisers he. Hebben jullie het openbaar toilet van Hundwasser nog gezien??? Heel veel plezier, geniet ervan. Cor/a
  3. Ruud en Greet:
    19 oktober 2017
    Hoi Kees en Annelies, ziet er allemaal geweldig uit! Veel plezier verder!
  4. Jans Margriet:
    Hoi Annelies en Kees,
    lees nu pas echt jullie berichten, was afgelopen periode beetje druk. Wat genieten jullie en wat is het een mooie reis. Volgende week hier herfstvakantie, dan volg ik jullie vanuit ons huisje in Yhorst